dilluns, 28 de febrer del 2011

Dia dels innocents

Avui fa dos mesos del dia dels innocents, un dia on es poden fer tot tipus de bromes sense cap mena de compromís.
Aquest dia, aprofitant que es un dia especial, fan un programa de televisió on fan bromes als famosos i la gent truca per donar diners per a nens amb risc de pobresa y exclusió social, per exemple, aquest any van recollir mes de 1000000 d’euros per a tots aquests nens que ho necessiten.
La gent podia trucar al 902 30 30 52 i donar una quantitat de diners, i segons la quantitat li podien donar un rellotge (+60) o un joc de cartes (+90).
Durant la gala, entre broma i broma posaven imatges de famílies que realment ho necessitaven, o escoles on ajuden aquests nens però que no poden ajudar-ne a més per falta de diners, i gràcies a aquest programa ho van aconseguir.
Sandra Garcia Aguilera

8 comentaris:

  1. bona publicacio no sabia aqesta anecdota dels famosos en un programa!
    arimont

    ResponElimina
  2. jajajajajaja, no la sabia aquesta dels famosos xD

    ResponElimina
  3. El dia dels innocents és un dia molt divertit! Trobo molt bé que a la vegada que la gent es diverteix es contribueixi a millorra el món! :)

    ResponElimina
  4. És molt bona aquesta iniciativa per recaudar diners!
    M'ha agradat molt l'article sandra.

    ResponElimina
  5. Molt bona l'entrada. Trobo que està molt bñe que la gent recaudi diners per als més necessitats.

    ResponElimina
  6. m'agrada molt el dia dels innocents, m'ho passo molt be! i hi ha coses d'aquest article que jo no sabia fins ara! molt bo!

    ResponElimina
  7. jajajajajaja bons records em porta el dia dels sants inocents

    ResponElimina
  8. M'encanta el dia dels innocents i poder fer bromes a qui vulgui! Bon article.

    ResponElimina