dilluns, 17 de gener del 2011

CAP D'ANY!

És el dia 31 i és el dia abans del nou any. Normalment es celebra menjant dotze raïms durant les dotze campanades que marcaran les 00:00.

D'uns anys ençà s'ha convertit en nit de revetlla celebrada per grans i petits. Les noies porten roba interior de color vermell. Segons la tradició catalana, en aquest dia surt l'Home dels nassos.

La celebració del cap d'any es retransmet per la televisió, apareixen dos presentadors de la cadena televisiva i recorden moments bons i dolents del any anterior.

És un dia molt especial per a tot el món, s'acaba un any i en comença un altre en què tothom pot demanar desitjos i somiar en un any millor i molt feliç.


20 comentaris:

  1. molt bona publicacio, ja que per cap d'any tots em passat bons moments. el video magradat molt perque aquell dia estava miran el crackovia i ho vaig veure. bona bassas bonaa !!

    joan arimont

    ResponElimina
  2. molt maca la teva publicació, jo no vaig veure crakovia pero ma agradat molt el videeo!

    ResponElimina
  3. trobo que és una molt bona publicació ja que apart de l'escit has fet servir un suport de un vídeo, acavo dient una dita castellana "bueno y breve, dos veces bueno"

    ResponElimina
  4. Molt bona publicació pol, jo tampoc vaig veure el crackovia aquell dia però el video es bunissm, molt divertit, i a tots ens agrada veure els bons i mals moments de cada any.

    ResponElimina
  5. molt bon article tio, és cert que és l'última nit de l'any i el primer dia del nou any.
    M'agradat molt bassas, i desde aquí una recomanació compte amb l'alcohol en aquesta revetlla que sovint els joves no controlen!
    Bé Bassas bé!

    ResponElimina
  6. bon article sobre cap d'any!!
    Sobretot he trobat molt original que posessis el video del youtube!!

    ResponElimina
  7. Molt bon article! Encara que poden ser més de dos presentadors per cadena...
    El vídeo és molt divertit, gràcies per publicar-lo!

    ResponElimina
  8. Molt bona publicació!
    Però la gent no menja 12 raïms, sinó 12 grans de raïm jajaja
    Però la resta molt bé! El vídeo m'ha fet recordar el dia 31, quan estava mirant el creckòvia!
    :)

    ResponElimina
  9. Jo tampoc vaig mirar crackòvia, pero com és d'esperar, molt bo. I també molt bo l'article!

    ResponElimina
  10. Jo no vaig veure crackòvia pero he vist el video i m'ha agradat! Trobo que està molt bé l'article i tens raó quan dius que comença un any que molta gent demana desitjos i esperen que sigui un any feliç i millor.

    ResponElimina
  11. molt bé! m'agrada, aquest nou any espero que es compleixin tots els desigs que heu demanat...
    jo si que vaig veure aquest video jajajaja està molt be!

    ResponElimina
  12. ja vaig veure aquest video hahaha era molt bo. espero que a tothom se li facin realitat els desitjos que ha demanat i que tingueu un bon any.

    ResponElimina
  13. L'article m'ha agradat molt, està molt bé i el video de Crackòvia és molt bo

    ResponElimina
  14. Ens ha agradat molt la teva publicació!!! També ens ha agradat molt la idea de introduir un vídeo annex, ja que en les publicacions anteriors no n'hi havia hagut cap.

    Llagostera i Planas!

    ResponElimina
  15. bonissim el video bassas, l'any que be ens ho passarem millor per cap d'any!
    Cada any va milloran poc a poc!
    feliç 2011 a tothom atrasat! jaja

    ResponElimina
  16. sense cap dupte és un bon article, m'ha agradat la explicació de les persones catalanes al cap l'any.

    ResponElimina
  17. És un dia per oblidar-se dels problemes de l'any que deixes enrrera i fer bons pròposits per l'any que comença.
    M'ha agradat l'article.

    ResponElimina
  18. Està molt bé i el video de Crackòvia és molt bo.

    ResponElimina
  19. Felicitats pel text. Està molt be, i a més a més heu adjuntat un video, primercop k algú ho fa per cert, i a més és divertit. Molt bo.

    Clara Lopez i Marc Navarro

    ResponElimina