dijous, 20 de gener del 2011

Com no publiqueu res ho faré jo.

Trobeu curiosa aquesta foto?

13 comentaris:

  1. Jajajaja es molt bona Arcadi.Com s'aburreixen els japonesos/xinesos eh... Molt curiosa i graciosa!

    ResponElimina
  2. Jo no entenc la foto... Porto aquí 10 minuts emparanoiada...

    ResponElimina
  3. Que bona aquesta foto!!!! He hagut de penssar-hi per trobar-hi la solució!!! hahah:)

    ResponElimina
  4. Jo sí que l'he pillat a la primera! és molt divertida!

    Misaki

    ResponElimina
  5. Han tingut molt bona imaginació per fer caure a la gent en aquest parany!! :D

    ResponElimina
  6. Jo no l'he entès pero m'ha agradat igual, la trobu curiosa i molt rara jaja.
    Cosas com aquestes són las que et fan distreure't quan t'aburreixes.

    ResponElimina
  7. be, be m'ha agradat Arcadi ha estat una bona foto per a pensar, que tot depen de la prespectiva

    ResponElimina
  8. A mi m'ha costat pillarla però ara ja l'he entes jaja! Molt divertida i curiosa.

    ResponElimina
  9. Molt xula la foto!!!
    ajajjajaja es molt divertida, encara que costa d'entendre.

    ResponElimina
  10. M'ha costat una mica entendre-la però al final l'he entès, és molt divertida i curiosa.

    ResponElimina
  11. eés una fotografia molt divertida ja que sembla al principi que no estigui girada :)

    ResponElimina
  12. Molt curiosa Arcadi, s'aburreixen molt

    ResponElimina